Strössel

BildSå har jag kommit till den punkt i livet när en blogg ska födas.
Välkommen Strössel!

Tack vare Det digitala skollyftet! http://www.digitalaskollyftet.se finns du nu!

Strödda, spridda, slumrande och samlade tankar kommer att växa här i en blandad mylla av introspektion och intryck från omvärlden.

Bilden: Tack, Tanya!
photo credit: <ahref=”http://www.flickr.com/photos/tanya_dawn/3097046540/”>Tanya Dawn</a> via <a href=”http://photopin.com”>photopin</a> <a href=”http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/”>cc</a>

Det här inlägget postades i Födda och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Strössel

  1. Anna Bällsten skriver:

    Härligt! Jag kommer att följa dig.

  2. Strössel skriver:

    Tack! Du är min ”premiärföljare”!

  3. Frida skriver:

    Jag hamnade här tack vara Digitala skollyftet och Blogghubben där. Lovade mig själv idag att jag skulle börja kommentera bloggar jag läser, har varit dålig på det. Nu blir jag bättre!
    Vilken värme det är i din blogg, så fina associationer och fängslande sätt att skriva på. Din presentaiton i bilder är underbar!
    Jag är nyfiken på ditt arbete, vore kul att höra mer om det.
    Tack för att du delar!

    • Strössel skriver:

      Oj, Frida! Tack! Jag blir överväldigad av dina fina ord till mig! Värme, till dig!
      Jag kommer att skriva mer om mitt arbete, men loggen är ju alldeles nyfödd, så vi håller på att vänja oss vid varandra…
      Kort info; Lågstadielärare sedan 1975!!!, mest varit klasslärare, men även arbetat specialpedagogiskt. Arbetat med elever 1-3, oftast, men även 4-6. NU, sedan augusti har jag en tjänst som till stora delar liknar speciallärarens. Funderar på hur man skriver allmänt om arbetet utan att ”lämna ut” individer…
      Tack, än en gång för pepp! Hur gör jag för att följa dig?

    • Strössel skriver:

      Hej igen, Frida! Jag tryckte på ditt namn och hamnade på DIN blogg. Vad bra! Nu följer jag dig! Hur fick du dit den fina RSS-ikonen? Du vet, nybörjare!

      • Frida skriver:

        Hej!
        Om du menar den i sidhuvudet så går din på Utseende – Temainställningar och där ska du kunna välja JA efter ”Show RSS Link in Header”.
        Lycka till!

Kommentera

