”Jag har en plan!”

Men så bra då; så här i början av ”Digitala skollyftet” fick jag lära mig att Trello.com kan hjälpa mig att strukturera och planera. Tack för tipset, Johan och Niklas, IT-workshopsansvariga på Backaskolan.

Skärmavbild 2013-11-09 kl. 11.38.50

Det här inlägget postades i Tankar, Uppgift och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till ”Jag har en plan!”

  1. Hanna F skriver:

    Spännande!
    /Hanna

  2. Hej

    Du har intressanta mål och du verkar ha uppfyllt en del. Jag tycker att det låter spännande med Moovly. Det kanske jag ska kolla.

    Trello ska jag definitivt kolla på. Tack för lite inspiration.
    Camilla

  3. frokenaggi skriver:

    Idag provar jag Trello, tack för tipset!

Kommentera

