Hjälp! Dagens underliga undran

Skärmavbild 2015-02-05 kl. 08.13.31

Hej alla!

Vem kan förklara hur det kan uppstå en pik i antalet besökare under en enda dag? Jag är van vid ett fåtal besökare och plötsligt ”tittar” 282 besökare in.

Kan du förklara det för mig?

Det här inlägget postades i #digiskol, Tankar. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hjälp! Dagens underliga undran

  1. Elisabet skriver:

    Du kanske hade använt dig av något ord som många googlade på. Jag skrev en gång ett inlägg om stora br*st och fick drösvis med besökare – det var på den tiden jag hade en räknare – och när jag sen såg hur besökarna kommit till min sida, så hade många, många googlat på just stora br*öst 🙂

Kommentera

