Lärarskap, vad är det? Forts följer…

Lärarskap = Skapa lärande! Så enkelt var det! Eller…

Efter lite eftertänksamhet kommer jag fram till att det ligger ofantligt mycket bakom ett gott lärarskap. Du är ditt eget redskap! Men hur blev du DU och vad har påverkat dig till att vara den lärare Du är?

Jag kommer att skriva om de/det som format MITT lärarskap. Allt kan jag inte beskriva för jag är inte medveten om ALLT som format mig, som människa, som lärare. Men det som jag är medveten om, kommer jag kort att beskriva här på Strössel.

7736894556_1a310ee72c_b

Tack för foto!

Det här inlägget postades i Lärarskap och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

